dilluns, 29 de maig del 2017

EXPERIÈNCIES DEL VOLUNTARIAT: L'ONADA

El voluntariat a l’Onada és totalment diferent dels altres dos (L'Onada i la Biblioteca Trinitari Fabregat)
Quan vaig anar per primera, em van venir sentiments de tendresa cap a les persones qui hi estan, que moltes vegades no tenen a ningú de la seva família que els visiti i t'agafen a tu, com en el meu cas, com si fos la seva pròpia néta. Necessiten que els escoltis, que els paris atenció en tot el que et conten. Volen que nosaltres aprenguem a disfrutar cada moment de la vida, ens expliquen, perquè el temps vola.
Sincerament, no hi ha cap vegada que no hi hagi plorat. Són llàgrimes d’admiració. Recordo una tarda, abans d’anar cap a casa, em vaig fixar en una parella que s’abraçaven amb molta força. Llavors per curiositat vaig preguntar per ells. I em van dir que la dona ja feia temps que hi formava part de la residència, però que el seu marit no. Que ell la ve a veure tots els dies, i a l’hora de sopar se’n torna.

El voluntariat a L'Onada ha estat una experiència inoblidable al costat de persones increïbles, cada una amb la seva història i els seus records, totes amb molt per a donar.
R.C. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada